Ειδήσεις » Best of the rest

18.11.2018 | 12:07

Μεγάλο troll ο Πογκμπά, ξεπερνά σε ταχύτητα μια χελώνα (video)

Για όσους έσπευσαν να… αμφισβητήσουν την ταχύτητά του μετά τα αργά βήματα στην εκτέλεση πέναλτι. Ο Πολ Πογκμπά δεν είναι… Μπολτ, αλλά ούτε και πιο αργός από μια χελώνα! Το απέδειξε άλλωστε. Όχι ότι δεν φτάνει τον Τζαμαϊκανό, αλλά ότι μπορεί να τρέξει πιο γρήγορα από τη χελώνα…  

17.11.2018 | 14:41

Δείπνο με Μέσι και… «Salt Bae» για Πογκμπά στο Ντουμπάι!

Ευκαιρία να… ξενοιάσουν λίγο από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις των συλλόγων τους και να τα πουν, έχοντας μια καλή ευκαιρία και να δοκιμάσουν τα πιάτα του διάσημου Τούρκου σεφ, Νουσρέτ, είχαν Πολ Πογκμπά και Λιονέλ Μέσι στο Ντουμπάι.

17.11.2018 | 12:21

Big Ben: Με τα αποκλειστικά ειδικά στοιχήματα του Pamestoixima.gr σε League One και League Two

Μας άγχωσαν αρκετά τα παιχνίδια της προηγούμενης εβδομάδας, το τελικό αποτέλεσμα όμως μας δικαίωσε πλήρως. Η (πάντα απαραίτητη) Θεά Τύχη έδειχνε να μας έχει γυρίσει την πλάτη για τα καλά, αρκούσε όμως...μια ματιά της στο τελευταίο πεντάλεπτο για να στρώσουν όλα! Ειδικά στην αναμέτρηση της Νόργουιτς με τη Μίλγουολ(4-3 τελικό, ενώ ήταν 2-3 το 90΄) που η εξέλιξη της ήταν απλά απίστευτη. Φεύγουμε από τα περασμένα όμως και πάμε να δούμε τις επιλογές που προκύπτουν από το σημερινό πρόγραμμα, με τη σημείωση πως υπάρχει αγωνιστική δράση μόνο σε League One και League Two εξαιτίας του Nations League.

16.11.2018 | 15:57

Πήρε το χρίσμα ο σερ Κένι Νταλγκλίς! (video)

Μπήκε στο παλάτι του Μπάκιγχαμ, γονάτισε ενώπιον του πρίγκιπα της Ουαλίας, Κάρολο και έλαβε το χρίσμα του! Ο λόγος για τον θρύλο της Λίβερπουλ και του παγκοσμίου ποδοσφαίρου σερ Κένι Νταλγκλίς!  

16.11.2018 | 10:22

Οι στιγμές με το... τέλος εποχής για τον Ρούνεϊ (vid)

Γκολ μπορεί να μην πέτυχε, όμως ο Ρούνεϊ απόλαυσε το τελευταίο ημίωρο της παρουσίας του στην εθνική ομάδα της Αγγλίας, σημειώνοντας την 120η και τελευταία εμφάνισή του στα «τρία λιοντάρια», το βράδυ της Πέμπτης στο φιλικό με τις ΗΠΑ στο Γουέμπλεϊ.  

15.11.2018 | 22:12

Τίμησαν τον Ρούνεϊ, που μπήκε στο γήπεδο με τα παιδάκια του (vid)

Η 120η και τελευταία συμμετοχή του Γουέιν Ρούνεϊ με τη φανέλα με το αγγλικό εθνόσημο, του επιφύλασε υποδοχή με τον «διάδρομο της τιμής» από συμπαίκτες και αντιπάλους, ενώ, ο άλλοτε αρχηγός της εθνικής ομάδας μπήκε στον αγωνιστικό χώρο για να παραλάβει τιμητική πλακέτα, μαζί με τα παιδάκια του.  

14.11.2018 | 10:57

Μεντί σε Τραμπ: «Μην ανησυχείς αδερφέ»

Μετά το νέο παραλήρημα του Ντόλαντ Τραμπ και την φράση του Make Framce great again, ο Μπενζαμίν Μεντί της Μάντσεστερ Σίτι θέλησε να τον... καθησυχάσει πως όλα είναι ήδη καλά.

13.11.2018 | 12:51

Ο Λίντελεφ... έκλεψε βραβείο από τον Ζλάταν!

Έγινε η μεγάλη έκπληξη! Ο Βίκτορ Λίντελεφ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έπειτα από μια δεκαετία απόλυτης κυριαρχίας του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς στα βραβεία της Σουηδίας, αναδείχθηκε καλύτερος ποδοσφαιριστής της σκανδιναβικής χώρας για το 2018!  

13.11.2018 | 11:29

Έβαλε τέλος στην καριέρα του ο Τζο Κόουλ (vid)

Μια 20ετή πορεία στα γήπεδα ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής ολοκλήρωσε ο Τζο Κόουλ το πρωί της Τρίτης, ανακοινώνοντας το φινάλε σε μια καριέρα που στέφθηκε με επιτυχία κυρίως στην παρουσία του στην Τσέλσι.