Ειδήσεις » Best of the rest

29.06.2020 | 19:27

Το μπλουζάκι των Πρωταθλητών ήρθε στο sportarena.gr!

Η επιστροφή της Λίβερπουλ στον θρόνο έπειτα από 30 χρόνια είναι πλέον επίσημη και το sportarena.gr δεν θα μπορούσε να μην φέρει προϊόντα των... Πρωταθλητών Αγγλίας! Αποκτήστε τώρα το μπλουζάκι με την επιγραφή Champions 2019-2020! 

29.06.2020 | 15:30

Εννιά χρόνια Ντε Χέα... με αδιανόητες επεμβάσεις! (video)

Σαν σήμερα το 2011 το παιδί – θαύμα της Ατλέτικο πήρε τη μεγάλη απόφαση να μετακομίσει στην Πρέμιερ Λιγκ! Ο Νταβίντ Ντε Χέα κλείνει 9 χρόνια παρουσίας στο «Ολντ Τράφορντ» κατά τη διάρκεια των οποίων μας χάρισε ορισμένες απίθανες επεμβάσεις!  

29.06.2020 | 13:42

Όταν Τέρι και Λάμπαρντ «κοντράρονταν» σε δοκιμασία... γέλιου! (vid)

Με ερωτικά τραγούδια και συνεχές eye contact, οι Τζον Τέρι και Φρανκ Λάμπαρντ είχαν δώσει ρεσιτάλ στο παρελθόν σε τηλεοπτική εκπομπή, δείχνοντας πως πέρα από την απόλυτη έλλειψη κόμπλεξ, είναι και κολλητοί από τους λίγους.  

29.06.2020 | 10:34

Προσπάθεια «κλοπής» του Ντε Μπρόινε από τον Μπρους on camera! (vid)

Σε μεγάλα κέφια ο Στιβ Μπρους το απόγευμα της Κυριακής παρά τον αποκλεισμό της Νιούκαστλ στα προημιτελικά του Κυπέλλου. Διέκοψε τη συνέντευξη του Ντε Μπρόινε για να κάνει πλάκα και να τονίσει ότι ο Βέλγος θα μεταγραφεί στις «καρακάξες»! 

27.06.2020 | 15:51

Όλα τα γκολ της Λίβερπουλ μέχρι την κατάκτηση του 19ου πρωταθλήματος (Video)

Απλόχερα όλα τα γκολ (70 στο σύνολο) της φετινής σεζόν στην Πρέμιερ Λιγκ προσφέρει στους οπαδούς της η Λίβερπουλ, με τους «κόκκινους» προφανώς να συνεχίζουν τους πανηγυρισμούς για την κατάκτηση του 19ου πρωταθλήματος Αγγλίας στην ιστορία τους.

27.06.2020 | 12:50

Τζέραρντ σε Χέντερσον: «Έδωσα το περιβραχιόνιο στον καλύτερο»!

Τέτοιες δηλώσεις, από έναν τέτοιο άνθρωπο και ποδοσφαιριστή, τις λες και… παράσημο! Ο Στίβεν Τζέραρντ πόσταρε στο Instagram τη φωτογραφία με τον ίδιο να παραδίδει το περιβραχιόνιο του αρχηγού της Λίβερπουλ στον Τζόρνταν Χέντερσον, εκφράζοντας την περηφάνια για το κατόρθωμα του άλλοτε συμπαίκτη του.  

27.06.2020 | 11:47

Τραγικές εικόνες από τον… σκουπιδότοπο του Μέρσεϊσάιντ! (video)

Οι πανηγυρισμοί σιγά σιγά κοπάζουν στην πόλη του Λίβερπουλ και αφήνουν πίσω τις… συνέπειες! Ο Σταν Κόλιμορ κατέγραψε σε βίντεο τα σημεία που βρέθηκαν οι εκατοντάδες οπαδοί των «κόκκινων» για να γιορτάσουν προχθές την κατάκτηση του τίτλου και οι εικόνες με τους σωρούς σκουπιδιών είναι αποκαρδιωτικές!  

26.06.2020 | 18:36

Λίβερπουλ και Κλοπ: Δυο δρόμοι παράλληλοι, που όμως ήταν μοιραίο να συναντηθούν (Video)

Για δεκαετίες οι διαδρομές τους έμοιαζαν παράλληλες... Αψηφώντας κανόνες και νόμους, κάποια στιγμή η συνάντησή τους ήταν μοιραίο να πραγματοποιηθεί. Και από τότε, τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Ένα φανταστικό video του BT Sports δείχνει πως Λίβερπουλ και Γιούργκεν Κλοπ έφτασαν από δυο... άγνωστοι να φτάσουν στην πολυπόθητη κατάκτηση της Πρέμιερ Λιγκ βάζοντας τέλος σε 30 χρόνια αναμονής.

26.06.2020 | 15:47

Aντίδραση έπος του Κλοπ όταν μαθαίνει για το... χειροκρότημα των αντιπάλων στα τελευταία ματς! (video)

Ήταν κάτι που δεν είχε στο μυαλό του. Σε συνέντευξή του ο Γιούργκεν Κλοπ ρωτήθηκε για το έθιμο των αγγλικών γηπέδων «guard of honour», δηλαδή το χειροκρότημα των αντίπαλων ομάδων κατά την είσοδο των πρωταθλητών στο γήπεδο, και η αντίδραση του ήταν έπος!