Tags »

21.04.2015 | 09:29

Την έσωσε ο… αποκλεισμός

Τρίτη ξημέρωσε και είναι ίσως λίγο άκαιρο να μιλάμε για όσα έγιναν το σαββατοκύριακο, όμως ήταν ένα σαββατοκύριακο γεμάτο από σημαντικούς αγώνες στα αγγλικά γήπεδα, με πιο σημαντικό –τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το πρωτάθλημα- τη νίκη της Τσέλσι επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που δε μας αφήνει πια καμιά αμφιβολία για το ποιος θα είναι ο πρωταθλητής, αλλά και ανακατεύει εκ νέου την τράπουλα στο «πόκερ» των θέσεων του Τσάμπιονς Λιγκ. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος

06.10.2014 | 12:07

Τίποτα πλέον εύκολο, αυτονόητο και δεδομένο

Πρόλαβα να γνωρίσω το αγγλικό ποδόσφαιρο στη δεκαετία του ’80 –έστω και από μακριά, έστω και με τα πενιχρά επικοινωνιακά μέσα της εποχής- και ομολογώ ότι, παρακολουθώντας τον αγώνα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την Εβερτον, μού επέστρεψε εκείνη η αίσθηση. Ποια αίσθηση; Ότι σε έναν αγώνα Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Εβερτον στο Ολντ Τράφορντ, ακόμα και αν η γηπεδούχος κάνει την καλύτερη εμφάνισή της, δεν είναι σίγουρο ότι θα νικήσει. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος

16.05.2014 | 11:45

Το μόνο που δεν άλλαξε, είναι η μαγεία

Να γράφω εγώ για τον τελικό του Κυπέλλου Αγγλίας όταν σε αυτό το σάιτ υπάρχει το όνομα Σωτηρακόπουλος, θέλει λίγο… θράσος εκ μέρους μου. Καλά καλά δεν έχω αξιωθεί να παρακολουθήσω κάποιον από κοντά, όμως έχω περάσει τόσα μαγικά απογεύματα μπροστά σε μια τηλεόραση και έχω μελετήσει τόσο πολύ την ιστορία αυτών των τελικών –και συνολικά του Κυπέλλου Αγγλίας–  ώστε να έχω πολλά να πω και να γράψω. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος.

15.04.2014 | 11:16

Τι θα «διαλέξει» ο Ζοζέ;

Επιμένω ότι, αν η Λίβερπουλ χάσει τελικά τον τίτλο, δεν θα τον χάσει με τους «μικρούς», αλλά σε κάποιο από τα βαθμολογικά ντέρμπι. Αλλά το βαθμολογικό ντέρμπι που έμεινε είναι ένα όλο κι όλο, αυτό με την Τσέλσι στο Ανφιλντ την άλλη Κυριακή. Και, τώρα πια, με τη δυναμική που δείχνουν οι δύο ομάδες, δε βλέπω πώς οι «μπλε» θα βρουν τον τρόπο να πάρουν το ΕΝΑ αποτέλεσμα που θα χρειάζονται εκεί μέσα (δηλαδή τη νίκη, αφού μου φαίνεται αδύνατο να σταματήσει η Νόριτς αυτή τη Λίβερπουλ την ερχόμενη Κυριακή) όταν θα πάνε για το match-ball του τίτλου. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος

22.03.2014 | 19:45

Ούτε σταγόνα δεν έμεινε στην καρδάρα...

Οι τελευταίες αμυδρές ελπίδες της Αρσεναλ για τον τίτλο ναυάγησαν με τραγικό τρόπο στο Στάμφορντ Μπριτζ και τώρα δίνει τη μάχη να μπει απευθείας στο Τσάμπιονς Λιγκ, ως τρίτη. Ομως και αυτό μοιάζει απίθανο, με τη δυναμική που έδειξε η Λίβερπουλ και στο Κάρντιφ. Και πάλι καλά να λέει ο Αρσέν Βενγκέρ που η Τότεναμ, η Εβερτον και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι ήδη πολύ μακριά, αλλιώς θα κινδύνευε ακόμα και η τέταρτη θέση.

24.12.2013 | 22:28

Ο Ζοζέ που μας χαλάει το πάρτι

Σε ένα πρωτάθλημα απολύτως απρόβλεπτο και συναρπαστικό όσο ποτέ τα τελευταία χρόνια, με τους μεγάλους να χάνουν συχνά και τους μικρούς να κερδίζουν (τους μεγάλους) επίσης συχνά, σε ένα πρωτάθλημα με ματσάρες, με πολλά γκολ, χωρίς ξεκάθαρο φαβορί και με μικρές βαθμολογικές αποστάσεις, σε ένα πρωτάθλημα με 170 διεξαχθέντα ματς που μας άφησαν πολλά να θυμόμαστε, ο Ζοσέ Μουρίνιο καταφέρνει να είναι αυτός που μας… ξενερώνει. 

30.09.2013 | 10:23

Ξέρω ποια ΔΕΝ θα το πάρει

Να με συμπαθάτε, αλλά θα ξεκινήσω ευλογώντας τα γένια μου. Ελεγα πριν από μία εβδομάδα, μετά τα τέσσερα γκολ της Μάντσεστερ  Σίτι σε βάρος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: «Σε αντίθεση με όσα έγραψα μεσοβδόμαδα, αυτό το 4-1 δεν με έπεισε ότι η Σίτι είναι το φαβορί για τον τίτλο. Θέλω κι άλλα πειστήρια». Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος.

27.09.2013 | 11:51

Αήττητη είναι μόνο η έκτη!

Στο… εισαγωγικό σημείωμά μου, όταν σας παρουσιάστηκα στις 6 του μήνα, είχα τονίσει πόσο σημαντικό είναι για μένα ότι το αγγλικό πρωτάθλημα, όσο και αν έχει πάψει να είναι τόσο ισοδύναμο όσο κάποτε, είναι το πιο… ανθρώπινο σε σχέση με τα άλλα της Ευρώπης. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος

16.09.2013 | 11:45

Άλλη ομάδα χωρίς αυτούς τους τρεις

Πριν πω ο,τιδήποτε για το 0-0 της Μάντσεστερ Σίτι στο Στόουκ, να απονείμω τα εύσημα στον Χρήστο Σωτηρακόπουλο. «Τέσσερις σερί ισοπαλίες έχει η Σίτι στο Στόουκ, να κάνει και πέμπτη;» τον ρωτούσα λίγες μέρες πριν. «Ναι, γιατί όχι; Θα κάνει και πέμπτη» μου απάντησε. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος.

07.09.2013 | 17:00

Ομολογούν τη γύμνια τους

Δεν θυμάμαι ποτέ κάποιον τεχνικό ή  τους παίκτες της Εθνικής Αγγλίας να λένε ευθαρσώς «πάμε να κατακτήσουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο». Αλλά δεν τους θυμάμαι και ποτέ να λένε «δεν μπορούμε να το κατακτήσουμε». Αυτή τη φορά, όμως, όλη η «πυραμίδα» του εθνικού συγκροτήματος, από τον πρόεδρο της ομοσπονδίας Γκρεγκ Ντάικ ως τον εκλέκτορα Ρόι Χότζον και τον αρχηγό Στίβεν Τζέραρντ, παραδέχθηκε ότι, αν καταφέρουν να πάνε στη Βραζιλία το 2014 (καλά καλά ούτε αυτό δεν είναι σίγουρο πια), θα πάνε για το… καλό αποτέλεσμα. Για παραπάνω, ούτε λόγος…Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος  

1