Συγκινητικό γράμμα της αποστολής του Ιράν: «Ευχόμαστε ειρήνη και σεβασμό σε όλα τα έθνη!»
Η εθνική ομάδα του Ιράν άφησε μήνυμα στα αποδυτήρια του SoFi Stadium, ευχαριστώντας το Λος Aντζελες για τη φιλοξενία κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ, δηλώνοντας ότι αποχωρεί «με αξιοπρέπεια», μετά το 0-0 με το Βέλγιο χάρη στο οποίο διατηρεί ζωντανές τις ελπίδες πρόκρισης. Ένα πολύ όμορφο γράμμα, για μια εθνική που ταλαιπωρήθηκε πάρα πολύ!

Το Ιράν πήρε… παλικαρίσιο βαθμό απέναντι στο Βέλγιο, διατήρησε τις ελπίδες πρόκρισής του στην επόμενη φάση και έφυγε με «στυλ» από το Λος Άντζελες. Άφησε ένα πολύ όμορφο γράμμα στα αποδυτήρια, δείχνοντας ευγνωμοσύνη για τη φιλοξενία. Η αποστολή της ομάδας ταλαιπωρήθηκε αρκετά, όμως δεν ξεχνά την ευγένειά της.
Η εθνική του Ιράν μένει στο Μεξικό και ταξιδεύει στην Αμερική μόνο για τα παιχνίδια που δίνει. Η κατάσταση στις ΗΠΑ δεν είναι εύκολη, με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή η ταλαιπωρία.
Κάποια μέλη της αποστολής δεν κατάφεραν να εισέλθουν στη χώρα εξαιτίας των περιορισμών που υπάρχουν, όμως στο τέλος της ημέρας, το Ιράν άφησε ένα πολύ όμορφο σημείωμα, στο οποίο ευχαριστούσε για τη φιλοξενία, αλλά δεν ξέχασε να συμπεριλάβει και τον κόσμο που ακολουθεί ένα ολόκληρο έθνος.
Συγκεκριμένα, το γράμμα, έγραφε:
«Από την αρχαία Περσία χιλιάδων ετών μέχρι το πολιτισμένο Ιράν του σήμερα, το πνεύμα του Ιράν παραμένει ζωντανό και ακλόνητο. Ευχαριστούμε το Λος Αντζελες για τη φιλοξενία του. Ήρθαμε εδώ με υπερηφάνεια, αγωνιστήκαμε με τιμή και φεύγουμε με αξιοπρέπεια. Ευχαριστούμε όλους τους Ιρανούς που έδωσαν την καρδιά τους, τη φωνή και την ψυχή τους για 180 λεπτά. Μακάρι να υπάρξει ειρήνη, σεβασμός και φιλία μεταξύ όλων των εθνών».
FIFA World Cup 2026 | 'Thank you LA for your hospitality': Iran leave note of thanks in locker room after draw with Belgium https://t.co/1tfsgQVVIQ pic.twitter.com/h8iPqAoEMf
— Deccan Herald (@DeccanHerald) June 22, 2026
Κωνσταντίνος Μακρής






















