Η έλλειψη... μαγείας για κλειστές άμυνες, έβαλε στη συζήτηση την απουσία του Πάλμερ για την Αγγλία
Και ξαφνικά, από το δεύτερο κιόλας παιχνίδι της εθνικής ομάδας της Αγγλίας στο φετινό Μουντιάλ, ελέω κακού αποτελέσματος, ξεκινά συζήτηση για ό,τι μπορεί να λείπει και για τις αποφάσεις του Τούχελ. Ο Τζέιμι Κάραγκερ, έριξε στο τραπέζι το θέμα του Πάλμερ, που θα μπορούσε σε τέτοια ματς, όπως με την Γκάνα, να φανεί χρήσιμος...

Ο Ράις έτρεχε, ξανά, παντού, αλλάζοντας θέσεις ακόμα και με τον Σπενς και προσπαθώντας να ξεκινήσει προσπάθειες από αριστερά για να προκαλέσει ανισορροπίες στον τρόπο άμυνας των Γκανέζων.
Ο Μπέλιγχαμ ήταν μπλοκαρισμένος και ακόμα περισσότερο, ένιωθε αβοήθητος ο Χάρι Κέιν. Το 0-0 με τους Αφρικανούς κρίνεται πολύ κακό για την Αγγλία βάσει και της απόδοσης που έπιασε σε αυτό το ματς και κάπως έτσι, η κριτική και οι σκέψεις από τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου, τους παλαίμαχους διεθνείς και τον Τύπο αρχίζουν να εμφανίζονται.
Ο Κάραγκερ, πάντως, το... έριξε το μεγάλο θέμα στο τραπέζι, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου ματς των «τριών λιονταριών» στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο.
«Σε ένα τέτοιο ρόστερ, 26 παικτών, έπρεπε να υπάρχει χώρος για παίκτες όπως οι Πάλμερ και Γουόρτον. Αν εμφανιστεί ξανά έτσι η Αγγλία, σίγουρα θα γίνει πιο έντονη η κουβέντα για την απόφαση του Τούχελ να μην πάρει τον Πάλμερ μαζί του. Οι Μπέλιγχαμ και Ράις παίζουν ανάμεσα στις γραμμές, αλλά εκεί θέλεις και λίγη μαγεία.
Οπότε ή θα έρθει έξω από την περιοχή, ή θα την περιμένεις από τους εξτρέμ. Εδώ εντοπίζεται το πρόβλημα για την Αγγλία. Και να κοιτάξεις στον πάγκο, ποιος από εκείνους που είναι διαθέσιμοι θα μπορούσαν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Οι Ράις και Μπέλιγχαμ έχουν δυνάμεις, αλλά όχι την απαραίτητη μαγεία...» έγραψε ο άλλοτε αμυντικός της Λίβερπουλ.
Κώστας Ζάλιαρης






















