Η... διπλή Άρσεναλ και η ιστορική 11άδα της Αγγλίας κόντρα στην Γκάνα!
Για πρώτη φορά έπειτα από κάτι περισσότερο από μισό αιώνα, η εθνική ομάδα της Αγγλίας είχε να επιδείξει 11άδα στην οποία συμμετείχαν ποδοσφαιριστές από 10 διαφορετικούς συλλόγους! «Κέρδισε» η Άρσεναλ με δυο εκπροσώπους της στο αρχικό σχήμα κόντρα στην Γκάνα!

Ο Τόμας Τούχελ αποφάσισε σε αυτό το ματς να παρατάξει τους Γκέχι και Κόνσα στα στόπερ, με τον Στόουνς να μένει στον πάγκο, ο Σπενς πήρε φανέλα βασικού στο αριστερό άκρο της άμυνας, ενώ, ο Άντονι Γκόρντον ξεκίνησε ως αριστερός εξτρέμ αντί του Ράσφορντ.
Και αυτό που σχημάτισε στην 11άδα της Αγγλίας ο Γερμανός ομοσπονδιακός προπονητής, είχε να εμφανιστεί περί τα 64 χρόνια!
Πιο συγκεκριμένα, οι βασικοί παίκτες των «τριών λιονταριών» ανήκαν σε 10 διαφορετικά κλαμπ!
Αναλυτικά:
Πίκφορντ (Έβερτον), Τζέιμς (Τσέλσι), Κόνσα (Άστον Βίλα), Γκέχι (Μάντσεστερ Σίτι), Σπενς (Τότεναμ), Ράις (Άρσεναλ), Άντερσον (Νότιγχαμ Φόρεστ), Μαντουέκε (Άρσεναλ), Μπέλιγχαμ (Ρεάλ Μαδρίτης), Γκόρντον (Μπαρτσελόνα), Κέιν (Μπάγερν Μονάχου).
Κώστας Ζάλιαρης






















