Η Γιουνάιτεντ σε χορηγία - ρεκόρ στα χρονικά της Πρέμιερ για την φανέλα!

Το πιο πλούσιο συμβόλαιο στα χρονικά της Πρέμιερ Λιγκ σε ό,τι αφορά χορηγία για το μπροστινό σημείο της φανέλας υπέγραψε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ! 

Advertisement
Η Γιουνάιτεντ σε χορηγία - ρεκόρ στα χρονικά της Πρέμιερ για την φανέλα!

Οι «κόκκινοι διάβολοι» τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αντικαταστήσουν την Chevrolet και θα έχουν την γερμανική εταιρεία τεχνολογίας, TeamViewer, στο μπροστινό κομμάτι της φανέλα τους. 

Για να διαφημιστεί εκεί η συγκεκριμένη εταιρεία, υπέγραψε συμφωνία με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ η οποία θα λαμβάνει 47 εκατομμύρια λίρες ετησίως και συνολικά 235 εκατομμύρια 5 χρόνια, όσα ορίζει το συμβόλαιο! 

Αυτό το ποσό είναι το μεγαλύτερο που έχει υπογράψει ποτέ ομάδα για χορηγό στη φανέλα στα χρονικά της Πρέμιερ Λιγκ, στη σχέση χρημάτων και διάρκειας του deal. 

Η συμφωνία της Chevrolet ήταν η υψηλότερη στο ποδόσφαιρο όταν συμφωνήθηκε το 2012 με 559 εκατομμυρια δολλάρια και ήταν για επτά χρόνια αρχικα με option μονομερούς ανανεωσης από τη Γιουναιτεντ για άλλη μια σεζόν.

Ωστόσο η διάρκεια πήγαινε μέχρι το Δεκέμβριο του 2021 και υπήρχαν πολλές αμφιβολίες για το πως θα μπορούσε να το διαχειριστεί ο σύλλογος για την επόμενη σεζόν, αφού θα ήταν πολύ δύσκολο να μείνει χωρίς χορηγό ξαφνικά στο μέσο της αγωνιστικής περιόδου καθώς η μητρική εταιρεία General Motors αρνήθηκε την πρόταση της Γιουνάιτεντ να παραταθεί για άλλους έξι μήνες δωρεάν η χορηγία!

Η συμφωνία με το που υπογράφηκε το 2012 κόστισε στον επικεφαλής μάρκετινγκ της General Motors Joel Ewanick τη δουλειά του, δύο μήνες μετά την υπογραφή της.

Και αυτό γιατί η μητρική εταιρεία αποφάσισε να αποσύρει το μοντέλο της Chevrolet από ολόκληρη την Ευρώπη κάτι το οποίο δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει ο Ewanick στο διοικητικό συμβούλιο! Ο Evanick υπερασπίστηκε την απόφασή του δηλώνοντας πως ήταν ξεκάθαρο ότι η συμφωνία θα έδινε στην Chevrolet αυξημένη έκθεση, αγοραστική εκτίμηση και brand awareness σε όλο τον κόσμο με αξια πάνω από τέσσερις φορές »το κόστος της χορηγίας!

«Συγκεντρώσαμε περισσότερα δεδομένα από ό, τι έχω δει ποτέ. Είχαμε τρία ξεχωριστά μέσα ανάλυσης της αξίας που έκαναν λόγο για έκθεση του Champions League που πηγαίνει σε 212 χώρες στον πλανήτη και το βλέπουν δεκάδες εκατομμύρια άνθρωποι! Επίσης οι συμβουλευτικές εταιρείες μας ελεγαν ότι αξίζει» είχε υποστηρίξει.

Το πρόβλημα που προέκυψε στη συνέχεια ήταν πως η Manchester United αμέσως την επόμενη σεζόν δεν βγήκε στο Champions League τερματίζοντας έβδομη μόλις αποχώρησε ο σερ Άλεξ Φέργκιουσον και στην συνέχεια επίσης δεν είχε την ίδια συνέπεια στην παρουσία της στην διοργάνωση όπως συνέβαινε από το 1996 και μετά!

Αν και δεν ανακοινώθηκαν ποσά αυτοι που ξέρουν τη συμφωνία υποδηλώνουν ότι η αξίζει σχεδόν αυτά που παίρνει η Μπαρτσελόνα από τη Rakuten, η οποία είναι περίπου 55 εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν. Η προσφορά είναι μόνο για τη φανέλα, σε αντίθεση με τη συμφωνία της Chevrolet που περιελάμβανε φυσιολογικά και την κατηγορία εταιρικων αυτοκινήτων, Που τώρα είναι και πάλι διαθέσιμη για να συμφωνήσει με κάποια άλλη εταιρεία η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Κώστας Ζάλιαρης