Ιζαγκίρε… από Χριστούγεννα
Στους αγωνιστικούς χώρους ευελπιστεί ο Εμίλιο Ιζαγκίρε να τον βρει το νέο έτος στο πρωτάθλημα Σκοτίας, αφού εξέφρασε την αισιοδοξία του για επιστροφή στη δράση κατά την περίοδο των Χριστουγέννων!

Ο έμπειρος μπακ της Σέλτικ υπέστη κάταγμα στον αστράγαλο τον περασμένο μήνα στην αναμέτρηση με την Αμπερντίν και η επιστροφή του σε φουλ ρυθμούς έχει εκτιμηθεί για τον προσεχή Φεβρουάριο, ωστόσο, ο ίδιος ο παίκτης δηλώνει σίγουρος για πιο άμεση επάνοδο.
«Η εγχείρηση πήγε πολύ καλά και ευελπιστώ να επιστρέψω τα Χριστούγεννα. Θέλω να αναρρώσω όσο το δυνατόν συντομότερα και να κερδίσω ξανά τη θέση μου στο αρχικό σχήμα της Σέλτικ» ήταν τα λόγια του Εμίλιο Ιζαγκίρε.






















