08.09.2011 | 12:53
Ιζαγκίρε… από Χριστούγεννα
Στους αγωνιστικούς χώρους ευελπιστεί ο Εμίλιο Ιζαγκίρε να τον βρει το νέο έτος στο πρωτάθλημα Σκοτίας, αφού εξέφρασε την αισιοδοξία του για επιστροφή στη δράση κατά την περίοδο των Χριστουγέννων!
Στους αγωνιστικούς χώρους ευελπιστεί ο Εμίλιο Ιζαγκίρε να τον βρει το νέο έτος στο πρωτάθλημα Σκοτίας, αφού εξέφρασε την αισιοδοξία του για επιστροφή στη δράση κατά την περίοδο των Χριστουγέννων!
Κίνδυνο να μείνει εκτός δράσης για διάστημα τριών ή και περισσότερων μηνών αντιμετωπίζει ο Εμίλιο Ιζαγκίρε! Ο έμπειρος αμυντικός της Σέλτικ υπέστη κάταγμα στην περόνη στη νίκη (1-0) της ομάδας του επί της Αμπερντίν και πλέον, μένει να διαπιστωθεί αν θα χρειαστεί να περάσει την πόρτα του χειρουργείου!