Και επίσημα Ρόζενμπεργκ
Στην Αγγλία θα αγωνίζεται για τα επόμενα τρία χρόνια ο Μάρκους Ρόζενμπεργκ, ο οποίος αποτελεί παίκτη της Γουέστ Μπρομ. Ήδη, οι πρώτες φανέλες με το όνομά του άρχισαν να τυπώνονται στην μπουτίκ της ομάδας, με τους οπαδούς των «baggies» να μην μπορούν να κρύψουν την ικανοποίησή τους.






















