Άνταμ: «Μόνο Λίβερπουλ ήθελα»
Ευτυχισμένος που αγωνίζεται στη Λίβερπουλ δηλώνει ο Τσάρλι Άνταμ. Ο πρώην παίκτης της Μπλάκπουλ μετά τις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις τον Ιανουάριο πίστεψε ότι δεν θα ολοκληρωνόταν ποτέ η μεταγραφή και έτσι το καλοκαίρι η χαρά του ήταν διπλή όταν πέρασε τις πόρτες του «Άνφιλντ».






















