Έστω κι έτσι...
Τη νίκη με σκορ 2-1 στο «Έμιρεϊτς» επί του Ολυμπιακού πανηγύρισε η Άρσεναλ. Με πολλές απουσίες είτε λόγω τραυματισμού, είτε επειδή προφυλάχτηκαν ενόψει Τότεναμ, από τον τιμωρημένο στην εξέδρα Αρσέν Βενγκέρ, οι «κανονιέρηδες» δυσκολεύτηκαν, αλλά πήραν τους τρεις πολύτιμους βαθμολογικά και ψυχολογικά βαθμούς.






















