Ο Βίλας – Μπόας... το παραδέχθηκε
Η πικρία του για τον τρόπο με τον οποίο εκδιώχθηκε από την Τσέλσι δεν αλλάζει, αλλά ο Αντρέ Βίλας – Μπόας παραδέχθηκε ότι η διοίκηση των «μπλε» έπραξε σωστά όταν αποφάσισε να τον απολύσει, τον Μάρτιο του 2012. «Ήταν το μοναδικό που μπορούσε να γίνει για να αλλάξει πρόσωπο η ομάδα» ανέφερε ο Πορτογάλος τεχνικός.






















