Το ‘πε και το ‘κανε η Σίτι
Η προαναγγελία έγινε πράξη και το μεσημέρι της Δευτέρας η Μάντσεστερ Σίτι απέστειλε στην αγγλική ποδοσφαιρική ομοσπονδία την έφεσή της για την κόκκινη κάρτα, την οποία δέχτηκε ο Βινσέν Κομπανί στο ματς με την Άρσεναλ, για την 22η αγωνιστική της Πρέμιερ Λιγκ.






















