Tags » -

21.04.2015 | 09:29

Την έσωσε ο… αποκλεισμός

Τρίτη ξημέρωσε και είναι ίσως λίγο άκαιρο να μιλάμε για όσα έγιναν το σαββατοκύριακο, όμως ήταν ένα σαββατοκύριακο γεμάτο από σημαντικούς αγώνες στα αγγλικά γήπεδα, με πιο σημαντικό –τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το πρωτάθλημα- τη νίκη της Τσέλσι επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που δε μας αφήνει πια καμιά αμφιβολία για το ποιος θα είναι ο πρωταθλητής, αλλά και ανακατεύει εκ νέου την τράπουλα στο «πόκερ» των θέσεων του Τσάμπιονς Λιγκ. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος

06.10.2014 | 12:07

Τίποτα πλέον εύκολο, αυτονόητο και δεδομένο

Πρόλαβα να γνωρίσω το αγγλικό ποδόσφαιρο στη δεκαετία του ’80 –έστω και από μακριά, έστω και με τα πενιχρά επικοινωνιακά μέσα της εποχής- και ομολογώ ότι, παρακολουθώντας τον αγώνα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την Εβερτον, μού επέστρεψε εκείνη η αίσθηση. Ποια αίσθηση; Ότι σε έναν αγώνα Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Εβερτον στο Ολντ Τράφορντ, ακόμα και αν η γηπεδούχος κάνει την καλύτερη εμφάνισή της, δεν είναι σίγουρο ότι θα νικήσει. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος

30.09.2013 | 10:23

Ξέρω ποια ΔΕΝ θα το πάρει

Να με συμπαθάτε, αλλά θα ξεκινήσω ευλογώντας τα γένια μου. Ελεγα πριν από μία εβδομάδα, μετά τα τέσσερα γκολ της Μάντσεστερ  Σίτι σε βάρος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: «Σε αντίθεση με όσα έγραψα μεσοβδόμαδα, αυτό το 4-1 δεν με έπεισε ότι η Σίτι είναι το φαβορί για τον τίτλο. Θέλω κι άλλα πειστήρια». Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος.

16.09.2013 | 11:45

Άλλη ομάδα χωρίς αυτούς τους τρεις

Πριν πω ο,τιδήποτε για το 0-0 της Μάντσεστερ Σίτι στο Στόουκ, να απονείμω τα εύσημα στον Χρήστο Σωτηρακόπουλο. «Τέσσερις σερί ισοπαλίες έχει η Σίτι στο Στόουκ, να κάνει και πέμπτη;» τον ρωτούσα λίγες μέρες πριν. «Ναι, γιατί όχι; Θα κάνει και πέμπτη» μου απάντησε. Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος.

07.09.2013 | 17:00

Ομολογούν τη γύμνια τους

Δεν θυμάμαι ποτέ κάποιον τεχνικό ή  τους παίκτες της Εθνικής Αγγλίας να λένε ευθαρσώς «πάμε να κατακτήσουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο». Αλλά δεν τους θυμάμαι και ποτέ να λένε «δεν μπορούμε να το κατακτήσουμε». Αυτή τη φορά, όμως, όλη η «πυραμίδα» του εθνικού συγκροτήματος, από τον πρόεδρο της ομοσπονδίας Γκρεγκ Ντάικ ως τον εκλέκτορα Ρόι Χότζον και τον αρχηγό Στίβεν Τζέραρντ, παραδέχθηκε ότι, αν καταφέρουν να πάνε στη Βραζιλία το 2014 (καλά καλά ούτε αυτό δεν είναι σίγουρο πια), θα πάνε για το… καλό αποτέλεσμα. Για παραπάνω, ούτε λόγος…Γράφει ο Γιάννης Μπίλιος  

1