Ενίσχυση με …μέλλον για την Όλνταμ!
Μπορεί το μέλλον του να προδιαγράφονταν λαμπρό στο «Old Trafford», αλλά ο Λίαμ Τζέικομπ δεν μπορούσε να περιμένει. Ο 17χρονος Αυστραλός άφησε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και εντάχθηκε στο δυναμικό της Όλνταμ, υπογράφοντας για το σύλλογο της League One.






















