Μαντσίνι: «Είχαμε άγχος»
Στη νευρικότητα των παικτών του, αποδίδει την ισοπαλία στο «Etihad» κόντρα στη Νάπολι ο Ρομπέρτο Μαντσίνι. Η Μάντσεστερ Σίτι συμμετείχε πρώτη φορά στο Τσάμπιονς Λιγκ και δεν κατάφερε να ξεκινήσει με νίκη στη διοργάνωση μένοντας στο 1-1.






















