Όχι έτσι…
Η Στόουκ δυσκολεύτηκε, άντεξε στην πίεση, πήρε το προβάδισμα, πήγε να «κλέψει» τους τρεις βαθμούς, αλλά «λύγισε» στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων. Οι «πότερς» φεύγουν από το Κίεβο πικραμένοι από το τελικό 1-1 με τη Ντιναμό στην πρεμιέρα των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ, αλλά πεισμωμένοι εν όψει της συνέχειας!






















