Χρυσό στα 4x400
Η ομάδα της Μεγάλης Βρετανίας στην σκυταλοδρομία είναι η νέα πρωταθλήρια Ευρώπης στα 4x400 στο στίβο. Οι Γουίλιαμς, Χάντσον-Σμιθ, Μπίνγχαμ και Ρούνεϊ τερμάτισαν πρώτοι στη Ζυρίχη, στην τελευταία μέρα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, ξεπερνώντας στα τελευταία μέτρα τους Ρώσους, τους οποίους άφησαν στη 2η θέση.























