Πάτησαν... πατρίδα οι Άγγλοι

Στην Αγγλία επέστρεψαν οι ποδοσφαιριστές της εθνικής ομάδας, μετά τον αποκλεισμό τους από το Παγκόσμιο Κύπελλο.



Πάτησαν... πατρίδα οι Άγγλοι

Οι παίκτες του Ρόι Χότζον, ο Άγγλος κόουτς και το επιτελείο των «τριών λιονταριών» που είχαν ταξιδέψει στην Βραζιλία επέστρεψε στο Νησί μετά από μία απογοητευτική παρουσία στην διοργάνωση.

Αρχικά, το αεροπλάνο της αποστολής έκανε στάση στο Μάντσεστερ για αυτούς που μένουν στη νότια περιοχή της χώρας για να συνεχίσει βορειότερα για τους υπόλοιπους.