Ανέλαβε τη Χιμπέρνιαν ο Σταμπς
Την τεχνική ηγεσία της Χιμπέρνιαν ανέλαβε ο Άλαν Σταμπς.

Ο πρώην άσος των Μπόλτον, Σέλτικ, Έβερτον και Σάντερλαντ, αποχώρησε μετά από έξι χρόνια παρουσίας στο τεχνικό επιτελείο των «ζαχαρωτών» και πλέον ετοιμάζεται για την παρθενική του παρουσία σε σύλλογο ως πρώτος προπονητής.
«Η ευκαιρία που μου δίνεται να αναλάβω μία ομάδα σαν τη Χιμπέρνιαν είναι σπουδαία. Χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι σε έναν τόσο σημαντικό σύλλογο και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να πετύχουμε την άνοδό μας» σχολίασε ο 42χρονος προπονητής.
Η Χιμπέρνιαν υποβιβάστηκε την σεζόν που ολοκληρώθηκε, αποχαιρετώντας την μεγάλη κατηγορία μετά από 15 χρόνια.






















