Στάριτζ: «Δεν θέλω να το ξανανιώσω»
Σε κακή ψυχολογική κατάσταση ο Ντάνιελ Στάριτζ μετά τον αποκλεισμό της εθνικής ομάδας της Αγγλίας από τη συνέχεια του Μουντιάλ, υποστήριξε ότι δεν θέλει να αισθανθεί ξανά στο μέλλον κάτι τόσο λυπηρό...

Ο επιθετικός της Λίβερπουλ, έχει επηρεαστεί πάρα πολύ από την αδυναμία των «τριών λιονταριών» να κάνουν κάτι θετικό στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας και όπως έγραψε στο twitter:
«Δεν ξέρω για πόσες μέρες ακόμα θα αισθάνομαι έτσι, αλλά σίγουρα δεν θέλω να το ξανανιώσω αυτό. Κοιτάμε μπροστά, με το παιχνίδι απέναντι στην Κόστα Ρίκα».






















