Ρεμί: «Πρέπει να τιμωρηθεί ο Φρεντ»

Την πεποίθησή του πως ο Φρεντ κορόιδεψε τον διαιτητή και πρέπει να τιμωρηθεί, εξέφρασε μέσω δηλώσεων ο Λοίκ Ρεμί.



Ρεμί: «Πρέπει να τιμωρηθεί ο Φρεντ»

Μία μέρα μετά το πέναλτι που κέρδισε ο επιθετικός της «σελεσάο» και δέχτηκε την πάγκοσμια... κατακραυγή, ο Γάλλος φορ δήλωσε: «Το έκανε έξυπνα. Έπεσε στο κατάλληλο σημείο, παρά το γεγονός πως δεν υπάρχει καμία παράβαση. Ο Λοβρέν δεν τον τραβάει. Η εμπειρία του τον βοήθησε, αλλά για μένα ένας επιθετικός πρέπει να τιμωρείται όταν κάνει κάτι τέτοιο».

Στη συνέχεια, ο 27χρονος Ρεμί είπε με νόημα: «Ελπίζω να μην γίνουν τέτοια διαιτητικά λάθη στους δικούς μας αγώνες. Οι Κροάτες πάντως άξιζαν κάτα παραπάνω από το χθεσινοβραδινό παιχνίδι».