Προσέλαβε Ντέιλα η Σέλτικ!

Προπονητής της Σέλτικ είναι με κάθε επισημότητα ο Ρόνι Ντέιλα, με τους «κέλτες» να ανακοινώνουν την συμφωνία τους με τον 38χρονο τεχνικό της Στρομσγκοντσετ για ένα χρόνο!



Προσέλαβε Ντέιλα η Σέλτικ!

Στον πάγκο της Σέλτικ θα καθίσει για τουλάχιστον ένα χρόνο ο Ρόνι Ντέιλα.

Οι πρωταθλητές Σκωτίας ανακοίνωσαν την πρόσληψη του 38χρονου προπονητή, ο οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους νεαρούς προπονητές στον κόσμο, χαρακτηρίζοντάς τον μάλιστα ως ο «νέος Κλοπ».

Ο Ντέιλα έκανε το ντάμπλ με την Στρομσγκοντσετ τη φετινή σεζόν, κατακτώντας αρχικά το Κύπελλο Νορβηγίας και στη συνέχεια το Πρωτάθλημα για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου, μετά από 42 ολόκληρα χρόνια.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής της Σέλτικ, ο 38χρονος δήλωσε:

«Είναι μία τεράστια τιμή να γίνω ο νέος προπονητής της Σέλτικ, μίας από τις μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες στον κόσμο και μίας ομάδας που σέβομαι τόσο πολύ. Θα αρπάξω την ευκαιρία και θα δώσω τα πάντα για να πετύχω με την Σέλτικ και τους υπέροχους οπαδούς μας.

Ξέρω τι θέλω για της Σέλτικ και τους υποστηρικτές μας και αυτό είναι το καλύτερο από όλα, είναι αυτό που αξίζουν οι οπαδοί μας. Θέλω να έχουμε την καλύτερη επίθεση, συναρπαστικό και διασκεδαστικό ποδόσφαιρο και οι παίκτες να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους κάθε φορά που βρίσκονται στο γήπεδο.

Θέλω οι παίκτες μου να συνεργαστούν μαζί μου για να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, τα οποία θα φέρουν τρόπαια στην Σέλτικ».