To τραγούδι της Αγγλίας για το Μουντιάλ
Τον γύρο του διαδικτύου κάνει από την Δευτέρα το τραγούδι της εθνικής ομάδας της Αγγλίας για το Μουντιάλ που κυκλοφόρησε και αναρτήθηκε στο youtube!

Ο τίτλος είναι: «Εngland's going out (to do it again)» και είναι δημιουργία και εκτέλεση του Ομίντ Τζαλίλι, του πιο γνωστού stand-up comedian στην Βρετανία. Το βίντεο κλιπ όπως είναι λογικό λοιπόν, έχει αρκετά μεγάλη δόση αγγλικού χιούμορ ενώ πρωταγωνιστούν πολλοί ακόμα από τον χώρο του θεάματος στην Αγγλία.
Απολαύστε...






















