«Πετάει» για ΗΠΑ η εθνική Αγγλίας
Στο αεροπλάνο με προορισμό τις ΗΠΑ βρίσκεται αυτήν την ώρα η αποστολή της εθνικής Αγγλίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας.

Ο Ρόι Χότζον, οι παίκτες και το επιτελείο του βρέθηκαν στο αεροδρόμιο του Λιούτον όπου φωτογραφήθηκαν, παραχώρησαν ορισμένες δηλώσεις και στην συνέχεια άρχισαν το μακρύ ταξίδι τους.

Από την πλευρά του ο ομοσπονδιακός τεχνικός ανέφερε:
«Είμαστε όλοι πολύ ενθουσιασμένοι για αυτό που πρόκειται να ζήσουμε. Κάναμε την καλύτερη αποχώρηση το βράδυ της Παρασκευής, ο κόσμος ήταν συναρπαστικός και φεύγουμε με θετική διάθεση. Νιώθουμε αισιόδοξοι πως μπορούμε να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό να γίνει. Ξέρουμε τις ευθύνες μας. Ξέρουμε ότι οι Άγγλοι ελπίζουν και ονειρεύονται για εμάς».























