Η Χάμιλτον... έριξε την Χιμπέρνιαν
Στην Πρέμιερ Σκωτίας θα αγωνίζεται από την επόμενη χρονιά η Χάμιλτον, που επικράτησε της Χιμπέρνιαν με 4-3 στα πέναλτι του δευτέρου αγώνα.

Έχοντας το μειονέκτημα μετά το 2-0 του πρώτου αγώνα, η Χάμιλτον κατάφερε να πάει το παιχνίδι στα πέναλτι με γκολ του Τόνι Αντρό στις καθυστερήσεις, αφού νωρίτερα ο Τζέισον Σκότλαντ της είχε δώσει προβάδισμα.






















