Κόμονς: «Αν με θέλουν, έχουν το νούμερό μου…»
Αφοπλιστική ήταν η απάντηση του Κρις Κόμονς όταν ρωτήθηκε για το αν περιμένει η Σέλτικ να του επεκτείνει το συμβόλαιο…

Ο 30χρονος επιθετικός ήταν με διαφορά ο κορυφαίος της ομάδας του αυτή την σεζόν, σημειώνοντας 28 τέρματα και ήδη έχουν αρχίσει να λέγονται και να γράφονται πολλά σχετικά με το μέλλον του, λίγο πριν μπει στον τελευταίο χρόνο συμβολαίου με την Σέλτικ.
«Δεν σκέφτομαι να φύγω… Δε ψάχνω κάτι άλλο, νιώθω πολύ καλά εδώ όπως και η οικογένειά μου», τόνισε αρχικά ο Κόμονς και πρόσθεσε:«Δεν θέλω να μπω στους τελευταίους μήνες συμβολαίου μου χωρίς να ξέρω τι θα γίνει. Ελπίζω ότι μέσα στο καλοκαίρι θα υπάρξει κάτι από την Σέλτικ. Πάντως δεν πρόκειται να πάω και να ζητιανέψω νέο συμβόλαιο… Αν με θέλουν, έχουν το νούμερό μου».






















