Κούπα από την… βούλα για Αμπερντίν
Μπορεί να χρειάστηκε την διαδικασία των πέναλτι, ωστόσο η Αμπερντίν επικράτησε (4-2) της Ινβερνές και κατέκτησε το Λιγκ Καπ Σκωτίας για 6η φορά στην ιστορία της.

Ο τελικός διεξήχθη στο «Σέλτικ Παρκ» και για την πρωτάρα Ινβερνές ήταν εκ των προτέρων δύσκολος. Ωστόσο, στάθηκε πολύ καλά. Δυσκόλεψε την Αμπερντίν που ήταν το φαβορί και είχε τις ευκαιρίες της. Τελικά το τρόπαιο κρίθηκε στα πέναλτι εκεί όπου το σκορ ήταν 4-1.
Η Αμπερντίν έτσι πανηγύρισε το 6ο Λιγκ Καπ της και τον πρώτο της τίτλο μετά από 19 χρόνια!






















