Και ο Σερ Άλεξ στα Όσκαρ! (video)

Στη λαμπερή τελετή των Όσκαρ βρέθηκε ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον, το βράδυ της Κυριακής! Ο Σκοτσέζος, πρώην προπονητής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, κατέθεσε την άποψή του για τα βραβεία και τις ταινίες, ενώ, ερωτηθείς για την παρουσία του, είπε πως: «Δεν έχω τι να κάνω πλέον…»!   



Και ο Σερ Άλεξ στα Όσκαρ! (video)

Ο Σερ Άλεξ, που από τον Μάιο του 2013 έχει ρίξει τους τίτλους τέλους της προπονητικής του καριέρας και αρκείται να παρακολουθεί τα ματς της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ από τα επίσημα, αφιερώνοντας πλέον τον χρόνο του και στην οικογένειά του, βρέθηκε το βράδυ της Κυριακής στην απονομή των βραβείων Όσκαρ!

Μαζί με την αφρόκρεμα του Χόλυγουντ, ο Φέργκιουσον απήλαυσε την τελετή και μίλησε κιόλας για τις ταινίες και τους νικητές των βραβείων, φανερά ευδιάθετος και χαμογελαστός.

Όταν μάλιστα, ρωτήθηκε για την παρουσία του εκεί, ανέφερε: «Δεν έχω πλέον τι να κάνω… Αφού έχω αποσυρθεί»!