Στην Αυστραλία ο Γκαλάς!
Στο πρωτάθλημα της Αυστραλίας, με τη φανέλα της Perth Glory θα συνεχίσει την καριέρα του μέχρι το καλοκαίρι, ο Ουίλιαμ Γκαλάς!

Ο πρώην αμυντικός των Τσέλσι, Άρσεναλ και Τότεναμ, επέλεξε την Αυστραλία για να αποκομίσει νέες ποδοσφαιρικές εμπειρίες και πλέον, γίνεται ακόμα ένας που κοσμεί το πρωτάθλημα της A-League, μετά τους Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο και Εμίλ Χέσκεϊ.
Το συμβόλαιο που υπέγραψε έχει διάρκεια ενός έτους και όπως τόνισε: «Μιλώντας με τους ανθρώπους της ομάδας, κατάλαβα ότι έχουν φιλοδοξίες και πάθος για το ποδόσφαιρο και την επιτυχία της ομάδας. Ανυπομονώ γι’ αυτή τη νέα πρόκληση που μου παρουσιάστηκε».






















