Νέο κρούσμα χουλιγκανισμού στην Αγγλία!

Απανωτά είναι τις τελευταίες ημέρες τα κρούσματα χουλιγκανισμού στην Αγγλία. Αυτή τη φορά, ανεγκέφαλοι οπαδοί της Άθερστοουν εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με την Μπάροου για τον 3ο προκριματικό γύρο του Κυπέλλου, και διαπληκτίστηκαν με τους ποδοσφαιριστές και τους φίλους της φιλοξενούμενης ομάδας!



Νέο κρούσμα χουλιγκανισμού στην Αγγλία!

Όλα συνέβησαν με το σφύριγμα της λήξης του πρώτου ημιχρόνου. Προφανώς εκνευρισμένοι από την κακή εικόνα της ομάδας τους και το βαρύ 4-0, περίπου 30 οπαδοί της Άθερστοουν μπήκαν στο γήπεδο με σκοπό να επιτεθούν στους αντίπαλους ποδοσφαιριστές και φιλάθλους!

Ένας από αυτούς πρόλαβε να φτάσει μέχρι και τα αποδυτήρια της Μπάροου, όπου απείλησε έναν ποδοσφαιριστή. Επίσης, οι υπεύθυνοι του γηπέδου ανέφεραν ότι ένας ηλικιωμένος, θύμα των επεισοδίων, αποχώρησε τραυματίας, με αίματα στο κεφάλι. Οι υπόλοιποι οπαδοί... τερμάτισαν στις εξέδρες των φιλοξενούμενων, από τους οποίους πήραν και έκαψαν μια σημαία της ομάδας τους!

Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με 10 λεπτά καθυστέρηση, με εκκενωμένο το μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου. Για την ιστορία, η Μπάροου νίκησε 4-0...

Ερωτηθείς για το συμβάν, ο Ράσελ Ντοντ, γενικός γραμματέας των φιλοξενούμενων, τόνισε: «Μόλις ακούστηκε το σφύριγμα του ημιχρόνου, μια μερίδα οπαδών των γηπεδούχων διέσχισε το γήπεδο για να πάνε στους οπαδούς μας. Πετούσαν φωτοβολίδες και άρχισαν να τους γρονθοκοπούν.  Ένας ή δύο απέκτησαν τραύματα, ενώ ένας ηλικιωμένος δέχτηκε γροθιά στο πρόσωπο την ώρα που βρισκόταν στην τουαλέτα. Επιπλέον, επίθεση δέχτηκαν και οι παίκτες μας που έκαναν ζέσταμα. Προσπάθησαν να φύγουν, μπλέχτηκαν με τους παίκτες της Άθερστοουν, όμως μέσα στη φισούνα ένας οπαδός κατάφερε να περάσει και απείλησε ποδοσφαιριστή μας. Μιλήσαμε με τους υπεύθυνους της γηπεδούχου ομάδας, όπως και με τον διαιτητή, ο οποίος θα αναφέρει το συμβάν».