Στο Δ.Σ. της Ρέιντζερς ο Σμιθ

Ο Γουόλτερ Σμιθ επέστεψε στη Ρέιντζερς, με τη διοίκηση του συλλόγου να ανακοινώνει πως ο πρώην προπονητής της ομάδας, είναι πλέον μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου!



Στο Δ.Σ. της Ρέιντζερς ο Σμιθ

Τόσο στον Σμιθ, όσο και στον επιχειρηματία, Ίαν Χαρτ, προτάθηκε από μια θέση στο Δ.Σ. των «διαμαρτυρόμενων», με τους δύο άνδρες να λένε αμέσως το «ναι».

«Είναι τεράστια τιμή να βρίσκομαι σε αυτό τον σύλλογο που είναι κομμάτι της ζωής μου» δήλωσε ο Γουόλτερ Σμιθ.