Προβάρει …στέμμα η Τότεναμ
Ο Λούκα Μόντριτς αποτελεί, πλέον, παρελθόν για την Τότεναμ, ωστόσο ο σύλλογος του Λονδίνου βγαίνει πολλαπλά ενισχυμένος από την παραχώρησή του. Μάθετε τα πάντα για τη συμφωνία της ομάδας του Αντρέ Βίλας-Μπόας με τη Ρεάλ Μαδρίτης και την προσπάθεια που κάνουν οι Άγγλοι ώστε να κινηθούν στα βήματα της «Βασίλισσας».

Εκτός από τα 37 εκατομμύρια ευρώ που θα βάλει στα ταμεία της η Τότεναμ, η ομάδα του Βίλας-Μπόας θα έχει κι άλλα κέρδη από την παραχώρηση του Μόντριτς.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο ομάδες θα γίνει ακόμη πιο στενή και θεωρείται δεδομένη η ανάπτυξη προγραμμάτων, τόσο σε προπονητικό, όσο και σε εμπορικό επίπεδο.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στο καθαρά οικονομικό κομμάτι, η Τότεναμ –εκτός από τα 30 εκατ. λίρες που θα λάβει σε μετρητά- θα δει τους τραπεζικούς της λογαριασμούς να γεμίζουν …με ψηφία, ανάλογα με τις εμφανίσεις που πραγματοποιεί ο Κροάτης μέσος.
Την ίδια στιγμή, τα προπονητικά επιτελεία των ομάδων θα σχεδιάσουν και θα αναπτύξουν προγράμματα, τα οποία θα ωφελήσουν και τις δύο ομάδες. Ο προγραμματισμός των μεταξύ τους φιλικών θα γίνει μέσα στο χειμώνα, ώστε να υπάρχει ο χρόνος για τους δύο προπονητές να καταρτίσουν ανάλογα το πρόγραμμα για την καλοκαιρινή προετοιμασία. Ταυτόχρονα, η Τότεναμ θα έχει τον πρώτο λόγο για τους παίκτες που θα επιθυμεί η Ρεάλ Μαδρίτης να παραχωρήσει βασικούς, ενώ θα μπορεί να έχει και τον τελευταίο λόγο σε περίπτωση που κάποια ομάδα καταθέσει πρόταση για την απόκτησή τους.
Όλα αυτά την ώρα που και τα τμήματα υποδομής θα αρχίσουν να δουλεύουν παράλληλα, με τις ακαδημίες των δύο συλλόγων να ετοιμάζουν σεμινάρια για τα μέλη τους. Οι νεαροί παίκτες της Τότεναμ και της Ρεάλ θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν σε Λονδίνο και Μαδρίτη και να έχουν διαφορετικές παραστάσεις.
Δεδομένη είναι, πλέον, και η συνεργασία των δύο ομάδων στον εμπορικό τομέα. Τα αντίστοιχα τμήματα των συλλόγων θα έχουν στενή συνεργασία για τα happenings που θα συμπεριληφθούν στα φιλικά παιχνίδια, ώστε να μεγιστοποιηθούν τα κέρδη. Οι Λονδρέζοι έχουν κάνει το ίδιο και με άλλες ομάδες, με τις Ιντερνασιονάλ, Σαν Χοσέ και SuperSport United να αποτελούν «δορυφόρους» της, στο εμπορικό κομμάτι.