Κόλεμαν: «Θρηνούμε ακόμα…»

Σε δεύτερη «μοίρα» πέρασε το αγωνιστικό κομμάτι στην εντός έδρας ήττα (1-0) της Ουαλίας από την Κόστα Ρίκα, με τον τεχνικό των γηπεδούχων να μην στέκεται ούτε στο ντεμπούτο του, ούτε στο τελικό αποτέλεσμα, αλλά μόνο στην «απουσία» του Γκάρι Σπιντ.



Κόλεμαν: «Θρηνούμε ακόμα…»

«Δεν κάναμε μια φυσιολογική προετοιμασία για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Οι συνθήκες ήταν πολύ περίεργες και το μυαλό όλων στην ομάδα βρισκόταν αλλού. Οι στιγμές με τα παιδία του Γκάρι να έρχονται στα αποδυτήρια και να μας οδηγούν στον αγωνιστικό χώρο ήταν συγκινητικές. Όλοι θρηνούμε ακόμα» ήταν τα λόγια του ομοσπονδιακού τεχνικού των Ουαλών αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης.