Έχασε το...φως του ο Μπέκαμ

Την αφύπνιση του κόσμου και την τόνωση του προφίλ των Παραολυμπιακών Αγώνων προσπαθεί να πετύχει η καμπάνια χορηγού των αγώνων με πρωταγωνιστή τον Ντέιβιντ Μπέκαμ.



Έχασε το...φως του ο Μπέκαμ

Στο πρώτο διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας της αλυσίδας σουπερ μάρκετ Saintsbury’s,που έχει στόχο να εμπνεύσει τα παιδιά όλων των ηλικιών και ικανοτήτων να υιοθετήσουν πιο υγιή και πιο ενεργό τρόπο ζωής,  ο  Ντέιβιντ Μπέκαμ δεν διστάζει να βρει δίχτυα και με κλειστά μάτια….  

Το  επεισόδιο επικεντρώνεται στον Ντέιβ Κλαρκ, τον  αρχηγό της ομάδας ποδοσφαίρου της Βρετανίας στην Παραολυμπιάδα του Πεκίνου. Ο Κλαρκ, ο οποίος αντιμετωπίζει προβλήματα όρασης, προπονεί τον Μπέκαμ σε ντρίμπλες και πάσες, με τα μάτια του άσου των L.A Galaxy καλυμμένα ώστε να μη βλέπει τίποτα. Την καλύτερη σκηνή του σποτ αποτελεί η εύστοχη εκτέλεση φάουλ του 36χρονου ποδοσφαιριστή χωρίς τη δυνατότητα να βλέπει το παραμικρό.

Όπως δήλωσε ο ίδιος, « Ήταν μια φανταστική εμπειρία η προπόνηση με την Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου που μετέχει σε Παραολυμπιακούς Αγώνες, καθώς δεν ξανασυμμετείχα ποτέ σε προπόνηση ή αγώνα χωρίς να έχω τη δυνατότητα να βλέπω. Είναι μια πραγματική απόδειξη για την ποιότητα των αθλητών μας στους Παραολυμπιακούς», ενώ ο αρχηγός τους μιλώντας για τον Μπέκαμ σχολιάζει «Το να περάσουμε τη μέρα μας κάνοντας προπόνηση με το παγκόσμιο σύμβολο του ποδοσφαίρου, το Ντειβιντ Μπέκαμ, είναι μια συγκλονιστική εμπειρία, που δε θα ξεχάσουμε ποτέ. Η ευκαιρία αυτή επέτρεψε στην ομάδα μας να επιδείξει τις ικανότητες και το επίπεδο συγκέντρωσης που απαιτείται για να συμμετάσχουμε σε έναν αγώνα «τυφλού» ποδοσφαίρου σε υψηλό επίπεδο» και συνεχίζει « Με τη βοήθεια του Μπέκαμ και της αλυσίδας σουπερ μάρκετ Saintsbury’s, προσπαθούμε να ενθαρρύνουμε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, να ασχοληθεί με τα Παραολυμπιακά αθλήματα».