Επεκτείνεται και στο Πακιστάν η Γιουνάιτεντ
Το Πακιστάν είναι η τελευταία χώρα που προστίθεται στο πεδίο μάρκετινγκ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, μετά τη συμφωνία της τελευταίας με την Zong. Οι «κόκκινοι διάβολοι» έβαλαν στο …επενδυτικό τους χαρτοφυλάκιο τη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της ασιατικής χώρας και βλέπει τα έσοδά της να εκτινάσσονται.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Γιουνάιτεντ συνεργάζεται με εταιρεία που έχει την έδρα της στο Πακιστάν, με τους διοικούντες των «κόκκινων διαβόλων» να θέλουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα 10 εκατομμύρια φιλάθλων που έχουν στην περιοχή.
Η κίνηση της Zong και των πρωταθλητών Αγγλίας έρχεται σε μια στιγμή που το ποδόσφαιρο γίνεται ακόμη πιο δημοφιλές στο Πακιστάν, την ώρα που το κρίκετ χάνει αρκετή από την αίγλη του.
«Πριν 10 χρόνια η ποδοσφαιρική αγορά ήταν πολύ μικρή στη χώρα μας και το άθλημα ήταν έτοιμο να σβήσει. Αλλά τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει τα πράγματα. Κάθε νέος ασχολείται με το ποδόσφαιρο, κυρίως στις αστικές περιοχές. Ο κύριος λόγος είναι ο θάνατος του κρίκετ, αλλά ο κόσμος που ασχολούνταν με αυτό δεν φεύγει από τα αθλήματα. Θα ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο και το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι έχει ελεύθερη πρόσβαση στο να βλέπει τα παιχνίδια ελεύθερα, όχι με συνδρομή όπως είναι στην Ευρώπη», δήλωσε ο διευθυντής του διαφημιστικού τμήματος της Zong, Ριζάν Ακχτέρ.
Όπως έχει συμβεί και σε άλλες χώρες, οι χρήστες της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να προμηθεύονται με υλικό της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.