«Σκάνε» λεφτά σε εταιρείες για social media και εκτίθενται οι ποδοσφαιριστές (pics)

Μέχρι και 4.000 λίρες τον μήνα διαθέτουν οι ποδοσφαιριστές της Πρέμιερ Λιγκ σε εταιρίες για να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους στα social media και φτάνουν να εκτίθενται με... ίδια μηνύματα, αλλά και μεγάλες γκάφες όπως συνέβη με τον Τζο Χαρτ και τον Φιλ Φόντεν πρόσφατα...  

Advertisement
«Σκάνε» λεφτά σε εταιρείες για social media και εκτίθενται οι ποδοσφαιριστές (pics)

Ο Φόντεν μετά το νικητήριο γκολ για την Μάντσεστερ Σίτι στον επαναληπτικό προημιτελικό του Τσάμπιονς Λιγκ με την Μπορούσια Ντόρτμουντ στο Signal Iduna Park, ενημερώθηκε ότι... είχε ανέβει στους λογαριασμούς του μήνυμα προς τον Κιλιάν Μπαπέ με πρόκληση ενόψει της κόντρας με την Παρί στα ημιτελικά.

Αυτός δεν είχε την παραμικρή ιδέα όταν έγινε αυτό το ποστάρισμα, με αποτέλεσμα να εκνευριστεί και να διακόψει τη συνεργασία του με την εταιρεία που είχε προσλάβει.

Λίγο καιρό νωρίτερα μετά την ντροπιαστική ήττα και τον αποκλεισμό της Τότεναμ από τον Ερυθρό Αστέρα στο Βελιγράδι, η εταιρεία που διαχειριζόταν τα social media του Τζο Χαρτ μπερδεύτηκε και «ανέβασε» το τελικό 3-0 των Σέρβων με... χαρά, πιστεύοντας πως τα «σπιρούνια» είχαν προκληθεί.

Ο Άγγλος πορτιέρε απολογήθηκε δημόσια και έριξε την ευθύνη στην εταιρεία που πληρώνει για να προσέχει τι ανεβαίνει στα social media, αλλά τον εξέθεσε τρομερά.

Τα περιστατικά με ολόιδια μηνύματα μετά από νίκες και δη των Άγγλων διεθνών είναι αρκετά και έχουν πλέον αρχίσει να αποτελούν αντικείμενα χλευασμού, τη στιγμή που η Daily Mail αναφέρει πως οι ποδοσφαιριστές του κορυφαίου επιπέδου φτάνουν σε σημείο να διαθέτουν μέχρι και 4.000 λίρες τον μήνα για να προσλαμβάνουν εταιρείες διαχείρισης των σελίδων τους στα social media!

Κώστας Ζάλιαρης