Οι προτάσεις της Λίβερπουλ για να «περάσει» ο σχεδιασμός της για το «Άνφιλντ»

Εγγυήσεις για να «περάσει» τις αλλαγές που θέλει στο «Άνφιλντ» δίνει η Λίβερπουλ, η οποία θα καταθέσει νέα πρόταση για να κάνει το γήπεδό της μέρος για συναυλίες και αργότερα διαθέσιμο και για άλλα αθλητικά γεγονότα.



Οι προτάσεις της Λίβερπουλ για να «περάσει» ο σχεδιασμός της για το «Άνφιλντ»

Οι «κόκκινοι» είχαν ζητήσει αρχικά το «οκ» για να φιλοξενήσει το «Άνφιλντ» και άλλα σπουδαία αθλητικά γεγονότα, αλλά η πρόταση απορρίφθηκε, για να έρθει και μια δεύτερη που αφορά δέκα συναυλίες με χωρητικότητα 50.000 ατόμων για την οποία έχει καθυστερήσει η απόφαση.

Από την πλευρά της η διοίκηση των «κόκκινων» θέλοντας να κάνει τους κατοίκους της περιοχής πιο ανοιχτούς σε αυτό το ενδεχόμενο, μιας και το τοπικό συμβούλιο άκουσε αρκετούς από αυτούς να παραπονιούνται για «ενδεχόμενη φασαρία και αντικοινωνική συμπεριφορά», θα διοργανώσει δύο events την Τρίτη (11/09) προς ενημέρωση του κόσμου, ενώ θα αποστείλει και βελτιωμένη πρόταση στις αρμόδιες Αρχές.

Σύμφωνα με αυτή, όπως αποκαλύπτουν τα τοπικά ΜΜΕ, η Λίβερπουλ θα προσλάβει επικεφαλής των δραστηριοτήτων αυτών, ο οποίος θα είναι κοντά στην τοπική κοινωνία, ενώ μεταξύ άλλων θα φτιάξει ειδικό πρόγραμμα ενημέρωσης για κάθε άτομο που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της για το πως να σέβεται όσους μένουν κοντά σε αυτές, δημιουργώντας παράλληλα αρκετά Μέσα για να ακούσει τα παράπονα όσων κατοίκων παραμένουν δυσαρεστημένοι με τον σχεδιασμό.

Όσον αφορά τον αριθμό των συναυλιών, αυτός μειώνεται μετά τις τροποιήσεις του συλλόγου σε έξι, ενώ δίνονται εγγυήσεις πως στον περιβάλλοντα χώρο θα υπάρξει αυξημένο κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης, ενώ σε μία ακόμη σημαντική υποχώρηση, η Λίβερπουλ ζητά διετή δοκιμή του σχεδίου της και απόφαση εκείνο το διάστημα για το εάν θα συνεχίσει σε πιο μόνιμη βάση.

Τέλος, λέγεται ότι θα δοθούν και 25 διπλές προσκλήσεις για κάθε συναυλία σε οικογένειες που μένουν στην περιοχή, οι οποίες θα επιλεγούν τυχαία, για να ζήσουν από κοντά την εμπειρία και στην ουσία να την δουν με άλλο μάτι. 

Γιώργος Σιάφας