Τη γλίτωσε ο ΜακΚόιστ
Στον πάγκο της Ρέιντζερς θα βρεθεί κανονικά και με… το νόμο, στα επόμενα παιχνίδια της ομάδας, ο Άλι ΜακΚόιστ. Το «δεξί χέρι» του Γουόλτερ Σμιθ, που αναλαμβάνει τα ηνία από το προσεχές καλοκαίρι, κέρδισε την έφεση που είχε καταθέσει στην ποινή των δύο αγωνιστικών που του είχαν επιβληθεί από την ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Σκοτίας.

Ο ΜακΚόιστ κατηγορήθηκε για ανάρμοστη συμπεριφορά, έπειτα από τις… «κοκορομαχίες» με τον Νιλ Λένον, στο φινάλε του «old firm» του Μαρτίου για το Κύπελλο, με τον προπονητή της Σέλτικ να δέχεται βαρύτατη «καμπάνα», αφού ήταν ήδη υπότροπος. Ο βοηθός προπονητή των «διαμαρτυρόμενων» ενημερώθηκε για την τιμωρία των δύο αγωνιστικών που αποφασίστηκε να του επιβληθεί από την ομοσπονδία, αλλά κατέθεσε άμεσα έφεση και την κέρδισε.






















