Στις ΗΠΑ ο Μπαλοτέλι
Η Μάντσεστερ Σίτι αποφάσισε να λάβει …δραστικά μέτρα για τον τραυματισμό του Μάριο Μπαλοτέλι, στέλνοντάς τον στην Αμερική για να ακολουθήσει συντηρητική αγωγή. Ο Ιταλός επιθετικός ταλαιπωρείται από το τέλος του 2010 από έναν τραυματισμό στο γόνατο και οι ιθύνοντες του συλλόγου θέλουν πάση θυσία να αποφύγει ένα ακόμη χειρουργείο.























