Άλλοι έφυγαν κι άλλοι την «έπεσαν» στον Πογιέτ (pics/video)
Η απογοητευτική εμφάνιση της Σάντερλαντ κόντρα στην Άστον Βίλα, σε συνδυασμό με το 4-0 πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου, οδήγησαν κάποιους οπαδούς της να αποχωρήσουν νωρίς-νωρίς από το «Στάδιο του Φωτός» και άλλους να την «πέσουν» σε έντονο ύφος στον Γκουστάβο Πογιέτ.






















