Κλαρκ: «Κανένα πέναλτι»!
Έξαλλος ήταν ο Στιβ Κλαρκ μετά την ισοπαλία (2-2) με την Τσέλσι. Ο τεχνικός της Γουέστ Μπρομ τα έβαλε με τη διαιτησία και τη λανθασμένη απόφαση να υποδειχθεί πέναλτι υπέρ των «μπλε» στο φινάλε, φάση από την οποία ισοφάρισαν το τελικό σκορ.






















