Ζιρού: «Δεν μου αρέσει ο… πάγκος»
Αναγκαίο… κακό χαρακτήρισε τη μη χρησιμοποίησή του για λόγους ξεκούρασης ο Ολιβιέ Ζιρού, λέγοντας πως θέλει να παίζει συνέχεια, αλλά αποδέχεται την απόφαση του Αρσέν Βενγκέρ, αφού είναι η καλύτερη τόσο για τον ίδιο όσο και για την Άρσεναλ.






















