«Μετάνιωσα που δεν πήραμε τον Κριστιάνο»
Σε μια δήλωση που είχε κάνει και στο παρελθόν προχώρησε ο Αρσέν Βενγκέρ, αναφέροντας πως αυτό που μετάνιωσε περισσότερο στην προπονητική του καριέρα ήταν που δεν απέκτησε τον Κριστιάνο Ρονάλντο όταν του είχε δοθεί η ευκαιρία.






















