Ενάμιση μήνα έξω ο Γκιμπς
Κατευθείαν… στα βαθιά θα πέσει ο Νάτσο Μονρεάλ στην Άρσεναλ, αφού ο Κίεαρν Γκιμπς θα αναγκαστεί να μείνει εκτός δράσης για τον επόμενο ενάμιση μήνα, έπειτα από το χτύπημα που αποκόμισε στο ισόπαλο (2-2) ντέρμπι με τη Λίβερπουλ. Στην αποστολή της Άρσεναλ για το ματς με τη Στόουκ, το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας.






















