Δεν με νοιάζει, μη σε νοιάζει
Παιχνίδι χωρίς… νεύρο και ένταση ήταν αυτό της Στόουκ κόντρα στη Γουέστ Μπρομ στο «Μπριτάνια», με τις δύο ομάδες να μένουν στο 0-0 και να βολεύονται με τον ένα βαθμό. Από ένα ημίχρονο είχαν οι ομάδες, καθώς οι γηπεδούχοι ήταν ανώτεροι στο πρώτο μέρος και οι «baggies» ανέβασαν ρυθμό στην επανάληψη.






















