Τα πήρε στο… κρανίο ο Ντι Κάνιο
Τις αντιδράσεις του Πάολο Ντι Κάνιο μετά την εκτός έδρας ήττα από την Άστον Βίλα (6-1), έκανε γνωστές ο μέσος της Σάντερλαντ, Άλφρεντ Εντιαγιέ. Ο Γάλλος μίλησε και για την τιμωρία του Στεφάν Σεσενιό, λέγοντας πως οι «μαυρόγατες» πρέπει να δείξουν πως δεν εξαρτώνται από αυτόν.






















