Ταξιδεύει στο Βιετνάμ η Άρσεναλ
Η Άρσεναλ θα γίνει η πρώτη ομάδα στην Πρέμιερ Λιγκ που θα παίξει στο Βιετνάμ, ανακοινώνοντας και επίσημα τι διεξαγωγή φιλικού προετοιμασίας με την εθνική ομάδα της χώρας στις 17 Ιουλίου, στο πλαίσιο του «Asia Tour 2013».






















