Γιορτάζει και ελπίζει σε «δώρο»
Τον ένα χρόνο στον πάγκο της Σάντερλαντ είναι έτοιμος να κλείσει ο Μάρτιν Ο’ Νιλ και περιμένει από τους παίκτες του ένα δώρο. Αυτό δεν είναι άλλο από τις νίκες στα επόμενα ματς, με τον Βορειοϊρλανδό να είναι αισιόδοξος πως η ομάδα του μπορεί να παραμείνει στην Πρέμιερ Λιγκ, παρά τα συνεχή ανεπιτυχή αποτελέσματα.






















